Po co pozycjonowanie strony?

Po co pozycjonowanie strony?

Większość z nas z pewnością słyszało powiedzenie: „firma, której nie ma w internecie, nie istnieje”. Własne strony www ma więc praktycznie każda firma. Jak jednak klienci szukający sklepu internetowego, konkretnej firmy lub produktu mają trafić na należącą do nas stronę? Służą temu działania określone mianem pozycjonowanie stron.

Pozycjonowanie stron: jakie są skutki?

Na pozycjonowanie stron decydują się te osoby, które wiedzą, że najczęściej odwiedzana jest strona, która w wyszukiwarce internetowej zajmuje bardzo wysokie miejsce. Proces pozycjonowania stron przez profesjonalną agencję najczęściej rozpoczyna się od dobrania słów i fraz kluczowych, które pasują do tematyki strony. W dobraniu właściwych słów kluczowych pomocnym narzędziem okazuje się Google AdWords. Więcej o pozycjonowaniu można przeczytać w naszym artykule „Jakie są zalety pozycjonowania stron www?”. Pozycjonowanie stron nigdy nie ma jednorazowego charakteru. Przynosi efekty, gdy trwa przez dłuższy czas. Jeżeli proces pozycjonowania zostanie przerwany, strona zacznie w wyszukiwarkach spadać na niższe pozycje.

Pozycjonowanie stron www: jaką korzyść odnosi firma?

Strona, która w wyszukiwarce zajmuje bardzo wysoką pozycję jest odwiedzana przez internautów coraz częściej; ich liczba systematycznie zwiększa się. Spora część z nich może zostać klientami firmy. Wysoka pozycja strony, wysoki ruch na stronie, to skuteczne sposoby na zwiększenie sprzedaży. Kampanie SEO prowadzone przez profesjonalne agencje są skuteczne, a do tego bardzo atrakcyjne cenowo.

Tagi: , ,